"Атбасар көпбейінді ауданаралық ауруханасы" ШЖҚ МКК

Қазақстан, Атбасар, Уәлиханов к-сі, 15-үй
+7 (71643) 2 65 59
+7 (71643) 7 99 09

2023 жылғы мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызмет туралы есеп

1. Жалпы ережелер
1) Көрсетілетін қызметті беруші туралы мәліметтер: 
"Атбасар КАА" ШЖҚ МКК
2) Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік қызметтер саны 27, 
Атбасар КАА 13 қызмет көрсетеді;

- "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтер саны-1825 қызмет;

- тегін негізде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер саны - 287 432 қызмет, ақылы негізде – 6852 қызмет;

- қағаз нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтер саны-358 қызмет, электрондық нысанда-296 109 қызмет;

- мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын бекітілген заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің саны;
3) Аса сұранысқа ие мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат.
Ең сұранысқа ие мемлекеттік қызметтер – "дәрігердің қабылдауына жазылу", "дәрігерді үйге шақыру", "алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсететін медициналық ұйымға тіркелу", "еңбекке уақытша жарамсыздық туралы парақ беру", "еңбекке уақытша жарамсыздық туралы анықтама беру".
2. Көрсетілетін қызметті алушылармен жұмыс
1) Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер:
Мемлекеттік қызметтердің қолжетімділігі мақсатында мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпарат "Атбасар КАА" ШЖҚ МКК ресми сайтында орналастырылған, көрсетілетін қызметті алушылар үшін барлық қажетті ақпарат ұйымның деректер стендінде, сондай-ақ мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының телефондары бойынша орналастырылған 1414.
2) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын жария талқылау туралы ақпарат: 
Жария талқылауға арналған мемлекеттік органдардың қызметі туралы есептер ресми  сайтта орналастырылады ammb.kz "Атбасар КАА" ШЖҚ МКК, онда әрбір көрсетілетін қызметті алушы есеппен танысып, түсініктеме қалдыра алады.
3) Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбаттар және басқалар):
2023 жылдың 12 айында мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша 12 түсіндіру іс-шарасы өткізілді, оның ішінде: семинар – кеңестер, мемлекеттік қызмет көрсету сапасы мәселелері бойынша - 5, газеттерде және басқа да басылымдарда-7. Барлығы 30000-нан астам адам қамтылды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерістерін жетілдіру жөніндегі қызмет

1) Мемлекеттік қызмет көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.
2) Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.
Мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты ведомстволық бағынысты медициналық ұйымдардың қызметкерлері ұйым қаражаты есебінен біліктілікті арттырудың мамандандырылған курстарынан өтеді.
3) Мемлекеттік қызмет көрсету үдерістерін нормативтік-құқықтық жетілдіру.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау
1) Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат:
1)  2023 жылы Мемлекеттік қызмет көрсетуге шағымдар түскен жоқ.
2)  Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері
- медицина қызметкерлерімен қолданыстағы заңнаманың нормативтері және Мемлекеттік қызмет көрсету ережелері туралы тиісті түсіндіру жұмыстары жүргізілді;
- медициналық ұйымдардың басшыларына қолданыстағы заңнамаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша бақылауды күшейту туралы нұсқау берілді. Аталған бұзушылықтарға жол берген бақылау объектілеріне оларды жою және кінәлі тұлғалардың жауапкершілігін қарау жөнінде ұсынымдар енгізілді.

5. Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына одан әрі тиімділігі мен қанағаттанушылығын арттыру перспективалары.
Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қанағаттануын арттыру мақсатында 2024 жылға мынадай іс-шаралар жоспарланған:
- Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнамасын сақтау мәселесі бойынша 2024 жылға арналған бақылау іс-шараларының жоспары бекітілді.
- 2023 жылға арналған мемлекеттік қызметтер көрсету сапасының қоғамдық мониторингінің ұсынымдарын ескере отырып, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру жөнінде шаралар қабылдау;
- Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша қабылданып жатқан шаралар туралы кеңес өткізу;
- Мемлекеттік қызметтерді уақтылы көрсету бойынша күнделікті мониторинг;
- Мемлекеттік қызметтерді (пандустар, шақыру түймелері)алу кезінде мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін қажетті жағдайлар жасау;
- көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдарын уақтылы қарауды қамтамасыз ету, өтініштер үшін негіз болған себептер мен жағдайларды жою жөнінде толық шаралар қабылдау;
- халықты танымал әлеуметтік желілер, мерзімді баспа басылымдары арқылы "электрондық үкімет" порталы арқылы мемлекеттік қызметтерді алу мүмкіндіктері мен уәждемесін күшейту туралы хабардар етуді қамтамасыз ету.
Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру бүгінде мемлекеттік басқару жүйесін жетілдірудің маңызды бағыты болып қала береді: мемлекеттік басқаруды жетілдірудің нысаналы көрсеткіштерінің бірі азаматтардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қанағаттануын арттыру болып табылады. Яғни, мемлекеттік басқару органдары Азаматтар мен ұйымдардың мүддесі үшін қызмет көрсететін "сервистік мемлекет" моделіне көшу міндеті бекітілген, ал мемлекеттік басқару сапасының негізгі бағалауларының бірі азаматтардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануы болып табылады.

Сұрақ қою



Сұрақ қою Пікір қалдыру Емханаға қоңырау шалу